Zorganizuj konferencje w Hotelu ForZa

Czy organizacja szkoleń, konferencji i innych eventów to przedsięwzięcie, które można podejmować pochopnie? Na pewno nie!

Przede wszystkim jest to wydarzenie, które służy nie tylko promocji, ale wpływa również na dalszą współpracę z kontrahentami czy sprzedaż naszej oferty/produktów. Poznajesz ludzi z branży, wymieniasz się z nimi swoim doświadczeniem i nawiązujesz kontakty. Z perspektywy uczestnika takiego wydarzenia wiesz, czego możesz się spodziewać. Konferencje z reguły są do siebie podobne, przebiegają w podobnym stylu, według tego samego scenariusza. Co w przypadku kiedy, Twoja firma jest organizatorem konferencji?

Wynajem sali konferencyjnej - jako wizytówka naszej firmy

Niewątpliwie, najważniejsze jest pierwsze wrażenie, sala konferencyjna stanowi naszą wizytówkę i na długo zapadnie w pamięć naszych gości. Aby móc podjąć dobrą decyzję, najpierw dobrze się zastanowić, jakie są nasze potrzeby, czego konkretnie oczekujemy od sali konferencyjnej. Bardzo ważne tuż obok pojemności sali to położenie, dojazd oraz darmowy parking.
Istotną sprawą jest sprawdzenie, czy sala konferencyjna ma klimatyzację, zwłaszcza jeśli zapraszamy dużą ilość osób. Jej brak może rozbić nawet najlepiej zorganizowaną imprezę (poprzez duchotę panującą na sali lub też hałas dobiegający z ulicy przez otwarte okna). Nie bez znaczenia pozostaje kwestia dostępu do internetu i WiFi, dodatkowym atutem będzie wyposażenie w rzutnik i projektor multimedialny.

Restauracja oraz nocleg podczas konferencji

Przez żołądek do serca? Oczywiście! Jeśli chcemy zaprosić naszych gości na obiad lub poczęstunek, warto sprawdzić, czy istnieje możliwość zamówienia ich na miejscu oraz jakiej jakości jest serwowane menu. Z pewnością dobre, elegancko podane jedzenie bardzo korzystnie wpłynie na odbiór naszej marki przez uczestników spotkania.
Dodatkowym atutem będą z pewnością pokoje gościnne (jeśli konferencję planujemy na więcej niż jeden dzień), gdzie nasi goście będą mogli odpocząć i zrelaksować się przed kolejnym dniem.

Hotel ForZa-idealne miejsce na twoją konferencję

Miejsce prestiżowe, ale przede wszystkim miejsce, w którym oddycha się historią oprócz tego jest to centrum konferencyjno-szkoleniowe. Oferta dotyczy zwłaszcza osób, których interesuje wynajem sali konferencyjnych blisko przy głównych szlakach komunikacyjnych Poznania oraz w sąsiedztwie Centrum Miasta i Międzynarodowych Targów Poznańskich.
Oferujemy 6 komfortowych, multimedialnych i klimatyzowanych osobnych sal konferencyjnych.
W ofercie Hotelu ForZa nie brakuje eleganckich pokoi o wysokim standardzie oraz świetnej restauracji serwującej dania z kuchni Włoskiej, oraz Polskiej. Warto wspomnieć, że Hotel ForZa został wyróżniony przez serwis mojekonferencje.pl jako obiekt rekomendowany dla organizacji konferencji.

Poznaj nasze sale konferencyjne

Zapraszamy również do zapoznania się z pełną ofertą- Oferta sale konferencyjne Hotel ForZa

Sala Wenecja

Do dyspozycji oddajemy salę WENECJA o powierzchni blisko 220 m2. Wyjątkowość tego miejsca podkreślają mury dawnej fortyfikacji, będące częścią sali. Do Państwa dyspozycji oddajemy również taras przy wejściu głównym do sali, 3 łazienki oraz szatnię.

Proponujemy wiele możliwości aranżacji sali dostosowane do potrzeb i wymagań Gości.

Charakterystyka sali: parter, lunch, nagłośnienie, serwis kawowy, taras, mównica, bezpłatny internet, mikrofon nagłowny, flipchart, klimatyzacja, projektor, toaleta.

Sala Werona

Standardowe układy sali (do 30 miejsc). Do dyspozycji oddajemy salę WERONA o powierzchni 30 m2. Proponujemy wiele możliwości aranżacji sali dostosowane do potrzeb i wymagań klienta.

Charakterystyka sali: 1 piętro, lunch, serwis kawowy, TV LCD, klimatyzacja, flipchart, winda, bezpłatny internet.

Sala Modena

Standardowe układy sali (do 30 miejsc). Do dyspozycji oddajemy salę MODENA o powierzchni 30 m2. Proponujemy wiele możliwości aranżacji sali dostosowane do potrzeb i wymagań klienta.

Charakterystyka sali: 1 piętro, lunch, serwis kawowy, TV LCD, klimatyzacja, flipchart, winda, bezpłatny internet.

Sala Bari (Modena+Werona)

 Standardowe układy sali (do 72 miejsc). Do dyspozycji oddajemy salę BARI o powierzchni 60 m2. Proponujemy wiele możliwości aranżacji sali dostosowane do potrzeb i wymagań klienta.

Charakterystyka sali: 1 piętro, lunch, serwis kawowy, TV LCD, klimatyzacja, flipchart, winda, bezpłatny internet.

Sala Turyn, Parma, Siena

Standardowy układ sali (do 36 miejsc). Proponujemy wiele możliwości aranżacji sali dostosowane do potrzeb i wymagań klienta.

Charakterystyka sali: 1 piętro, lunch, serwis kawowy, TV LCD, klimatyzacja, flipchart, winda, bezpłatny internet.

Podróż pełna smaków z restauracją Fortezza

Zadbamy o podniebienia najbardziej wymagających smakoszy. Wyśmienite dania kuchni polskiej, włoskiej i bawarskiej. Potrawy przygotowujemy tylko z naturalnych i świeżych składników. Możemy zorganizować uroczystości na dużej sali bankietowej (do 100 osób) lub przy kameralnym gronie w komnatach restauracji. Dla mniejszych Gości proponujemy bawialnię znajdującą się w jednej z komnat (akwarium, stoliczki, zabawki).

Posted in Aktualności.